Arkib untuk Mei 2008

Portable AV (Malaysian Made)

Portable AntiVirus


pav ni ialah AV yg x perlu di install,
just guna terus je,
benda ni bg aku wajib ada dlm thumbdrive.

data0.net (100% Malaysia)
Go!>Portable AV

Advertisements

Buka windows dalam 10 saat

Buka windows dalam 10 saat By Displinx

Assalamualaikum..

Nie salah satu cara nak buka windows dengan cepat, diuji pada windows XP SP2. Mungkin kat sesetengah komputer tak nampak kesan. Bergantung pada pc jugak ahh..

Cara-Cara:

1. Pergi ke start Button> pilih “Run”
2. Taip Regedit
3. Pergi ke key nie HKEY_LOACAL_MECHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contr ol\ContentIndex
4. Cari key “Startup Delay” dan double klik. Default value kat situ ialah 4800000. Ubah jadi 40000.
5. Siap, nak tengok kesan dia, cuba restart komputer..

p/s: kalau saper2 yang ragu2 nak buat tu, tak yah buat ahh.. jadik apa2 susah..

Source:http://www.geekzlife.net

Dilindungi: DIA…

Kandungan ini dilindungi kata laluan. Untuk melihatnya sila masukkan kata laluan di bawah.


Laman

Mei 2008
I S R K J S A
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Add to Technorati Favorites

Statistik

  • 84,016 hits

Aku benci DADAH!
Aku benci Firefox!
Advertisements